آنچه در این مقاله خواهید خواند:

دریافت امضای الکترونیک

چکیده ای از آنچه در این مقاله میخوانید:

آموزش کامل دریافت گواهی امضای الکترونیک CSR به همراه عکس از امین‌حسابان | حکیمه امینیان مشاور رسمی مالیاتی09016720574

آموزش کامل دریافت گواهی امضای الکترونیک CSR + عکس

امضای دیجیتال که نام دیگر آن توکن امضای الکترونیک است، یکی از راه‌های ایمن‌سازی اطلاعات می‌باشد. به همین دلیل از این امضاء برای ثبت نام در سامانه‌های رسمی کشور همانند سامانه مودیان استفاده می‌شود. در حقیقت، امضای دیجیتال، یک سند الکترونیکی غیرقابل جعل است که معرف هویت شما خواهد بود.

از این امضاء همچنین برای شرکت در مناقضات و مزایدات استفاده می‌شود. دریافت گواهی امضای الکترونیک (دریافت امضای CSR) یکی از مراحل ثبت نام در سامانه مودیان و ارسال صورت حساب الکترونیکی است.

روش رسمی و معتبر برای دریافت امضای الکترونیک، کلیک بر روی آدرس سامانه “مرکز صدور گواهی الکترونیکی میانی عام” به نشانی http://www.gica.ir/ و ثبت‌نام در آن می‌باشد. پس از این، مراحلی که باید برای دریافت گواهی امضای الکترونیک طی کنید را در ادامه به طور کامل (همراه با عکس) بیان کرده‌ایم. با این حال اگر به هرگونه خدمات یا مشاوره مالیاتی نیاز داشتید، می‌توانید با کارشناسان امین حسابان تماس بگیرید.

درستورالعمل دریافت گواهی امضای الکترونیک

گام اول:

همانطور که گفتیم، اولین گام ورود به سامانه http://www.gica.ir/ و کلیک بر روی گزینه درخواست و صدور گواهی الکتریکی و تهیه توکن، مطابق تصویر زیر، است.

دریافت گواهی امضای الکترونیک

گام دوم:

پس از این کار، صفحه جدیدی برایتان باز می‌شود که باید بر روی دکمه ثبت نام که در پایین صفحه با رنگ آبی نمایش داده می‌شود، کلیک کنید.

مرحله دوم دریافت امضای الکترونیک

گام سوم:

پس از کلیک بر روی گزینه ثبت‌نام، صفحه جدیدی برایتان باز می‌شود که باید اطلاعات خود را جهت احراز هویت وارد کنید. پس از وارد کردن اطلاعات خود، بر روی مرحله بعد کلیک کنید.

مرحله سوم دریافت امضای الکترونیک

مرحله چهارم:

در این مرحله، لازم است رمز یکبار مصرفی که به تلفن همراه شما ارسال می شود را وارد کنید و سپس بر روی مرحله بعد کلیک کنید.

مرحله چهارم دریافت امضای الکترونیک

مرحله پنجم:

در این مرحله از دریافت گواهی امضای الکترونیک (دریافت امضای CSR)، شما باید مشخصات خود را به زبان انگلیسی ثبت، و تصویر کارت ملی خود را آپلود کنید. همچنین باید برای ورود به سامانه، رمز عبور خود را تعیین کنید. پس از انجام این موارد، بر روی گزینه ثبت‌نام کلیک کنید.

مرحله پنجم دریافت امضای الکترونیک

مرحله ششم:

پس از اینکه روند ثبت نام شما تکمیل می‌شود، پیامی حاوی موفقیت آمیز بودن ثبت‌نام که حاوی نام کاربری شماست، برایتان نمایش داده می‌شود. اکنون باید بر روی بازگشت به صفحه اصلی و ورود کاربران کلیک کنید تا بتوانید وارد حساب خود بشوید. جهت دریافت گواهی امضای الکترونیک و تکمیل ثبت‌نام در سامانه مودیان، باید درخواست خود را طبق مراحل زیر ثبت کنید.

 مرحله ششم دریافت گواهی

مرحله هفتم:

دریافت گواهی امضای الکترونیک، نه تنها برای ثبت‌نام در سامانه مودیان، بلکه برای انجام معاملات مختلف یا ثبت‌نام در سایر سازمان‌ها نیز می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. پس حتی اگر طبق اطلاعات مقاله نرخ صفر و معافیت‌های مالیاتی صاحبان مشاغل شما معافیت مالیاتی دارید، باز هم این امضاء می‌تواند برایتان کاربردی و مفید باشد.

بیشتر بخوانید:  پرداخت الکترونیکی مالیات بر ارث از 1403

در ادامه روند اخذ امضای الکترونیک،پس از ورود به سامانه مرکز صدور گواهی الکترونیکی باید در قسمت راست صفحه و در منوی اصلی، گزینه‌ی “ثبت درخواست گواهی الکترونیکی” را انتخاب کرده و سپس بر روی گزینه ثبت درخواست گواهی امضای الکترونیک از طریق CSR کلیک کنید.

مرحله هفتم دریافت گواهی الکترونیک

اگر بر روی گزینه ثبت درخواست گواهی کلیک کنید، باید به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کرده و توکن گواهی امضای الکترونیک خود را دریافت کنید، منتهی اگر بر روی ثبت درخواست گواهی از طریق CSR کلیک کنید، نیازی به دریافت توکن گواهی امضای الکترونیک نخواهید داشت.

مرحله هشتم:

در صفحه‌ای که برایتان باز می‌شود، باید نوع گواهی امضای الکترونیکی که می‌خواهید دریافت کنید را مشخص کنید. سه نوع گواهی وجود دارد که به ترتیب عبارتند از:

  • متقاضی وابسته به دولت
  • متقاضی وابسته به غیردولت
  • متقاضی مستقل

شرکت‌ها و سازمان‌های خصوصی باید بر روی گزینه متقاضی مستقل کلیک کنند. افراد حقیقی و حقوقی که در سازمان‌های وابسته به دولت فعالیت می‌کنند، گزینه متقاضی وابسته به دولت و افرادی که در سازمان‌ها یا شرکت‌های خصوصی فعالیت می‌کنند، باید متقاضی وابسته به غیردولت را انتخاب کنند.

مرحله هشتم از دریافت گواهی امضای الکترونیک

مرحله نهم:

برفرض شما بر روی گزینه متقاضی مستقل کلیک کرده‌اید. اکنون یک صفحه برایتان باز می‌شود که حاوی دو گزینه است:

  • دریافت گواهی امضای الکترونیک با اعتبار یکساله
  • دریافت گواهی امضای الکترونیک با اعتبار دوساله

در مقابل هر کدام از این گزینه‌ها می‌توانید هزینه‌ای که باید برای دریافت هریک از گواهی‌ها پرداخت کنید، درج شده است. پس از انتخاب گزینه مدنظرتان، بر روی گزینه ثبت‌نام در پایین صفحه کلیک کنید.

مرحله آخر دریافت گواهی امضای الکترونیک

مرحله دهم:

پس از اینکه روی گزینه پیش‌ثبت‌نام کلیک کردید، صفحه ای باز می شود که می‌توانید درگاه پرداخت موردنظر خود را انتخاب کنید. دقت کنید که 75 درصد از هزینه دریافت گواهی امضای الکترونیک (دریافت امضای CSR) را پرداخت کرده، و 15 درصد باقی‌مانده را در دفاتر اسناد رسمی پرداخت خواهد شد.

پرداخت هزینه دریافت گواهی امضای الکترونیک

پس از پرداخت هزینه، پیغام زیر برای شما نمایش داده می‌شود.

پرداخت هزینه دریافت گواهی امضای الکترونیک

مرحله یازدهم:

پس از مشاهده این پیغام، در قسمت منوی اصلی باید بر روی لیست درخواست‌های صدور گواهی کلیک کنید تا بتوانید کد رهگیری درخواست خود را دریافت کنید. اکنون شما باید اقدام به دریافت سخت‌افزار توکن نمایید. برای این کار از منوی سمت چپ، بر روی مراکز فروش غیرحضوری توکن‌ها کلیک کرده و اقدام به خرید سخت‌افزار توکن کنید. البته که می توانید برای این کار به صورت حضوری نیز اقدام به خرید توکن کنید.

بیشتر بخوانید:  خدمات مالیاتی و حسابداری مشاوره مالیاتی
دریافت گواهی امضای الکترونیک از طریق CSR
خرید آنلاین سخت افزار توکن امضای الکترونیک

 

مرحله دوازدهم:

پس از تهیه توکن، برای دریافت آن باید به صورت حضوری به دفاتر اعلام شده در سامانه اقدام کنید. ضمنا به خاطر داشته باشید که از منوی ثبت‌نام گواهی و زیر منوی لیست دفاتر ثبت‌نام قادر خواهید بود گزینه ی دارای سرویس حضور در محل را فعال کرده، تا لیست دفاتر ثبت‌نامی که امکان ارائه توکن به صورت غیرحضوری را دارند، مشاهده و اقدام به تهیه سخت‌افزار توکن کنید.

مراحله یازدهم دریافت گواهی امضای الکترونیک

این مراحل، تمامی آن چیزی بود که شما برای دریافت گواهی امضای الکترونیک (دریافت امضای CSR) لازم است سپری کنید. دریافت این امضاء یکی از مراحل ثبت‌نام در سامانه مودیان است که اکثر افراد ملزم به پرداخت مالیات از طریق این سامانه هستند. برای اینکه بتوانید در این سمانه ثبت نام کنید، لازم است آئین نامه قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان را مطالعه کنید.

کلام آخر

در این مقاله به طور کامل، دستورالعمل دریافت گواهی امضای الکترونیک (دریافت امضای CSR) را به شما ارائه دادیم. این امضای دیجیتال، روند انجام معاملات، ثبت‌نام در مزایدات و سامانه‌های دولتی مختلف را آسان تر می‌کند. کما اینکه، دریافت این امضاء برای ثبت‌نام در برخی سامانه‌های دولتی همچون سامانه مودیان، الزامی است. پس بهتر است برای دریافت آن اقدام کنید و در صورت نیاز به هرگونه خدمات مالیاتی یا مشاوره مالیاتی، با کارشناسان امین حسابان تماس بگیرید.

نرم‌افزار تولید گواهی سازمانی و کلید عمومی و خصوصی در کامپیوتر شخصی

نوع: سایر                  تاریخ تصویب: 1402/01/29              شماره: 14020129

با سلام

به پیوست فایل تولید مهر سازمانی و کلید عمومی و خصوصی جهت استفاده در بخش پیوست برای بهره‌برداری به صورت رایگان ارائه می شود.

فایل های تولیدی را حسب فایل راهنما برای سامانه های دولتی ریشه و خود به صورت امن نگهداری نمایید.

چنانچه قبلا از سایتی نسبت به دریافت فایل مهر سازمانی خود اقدام نموده اید پیشنهاد میگردد آن مهر را به لحاظ امنیتی باطل و از مهر امنی که در سیستم خود تولید نموده اید استفاده نمایید.

فایل نرم‌افزار جهت دانلود و نصب        ⇐                 نرم‌افزار تولید گواهی سازمانی

طریقه نصب

لطفا بعد از دانلود فایل:

1- ابتدا فایل را از حالت فشرده خارج کرده  و نصب نمایید

2- بعد از اجرای برنامه در پنجره باز شده اطلاعات شناسه ملی – نام شرکت به صورت فارسی و لاتین را وارد کنید تا فایلهای مربوط به گواهی تولید شود

3- بعد از تولید فایلها که شامل فایل csr-  – کلید عمومی – کلید خصوصی هستند در جای امنی ذخیره کنید و سپس

جهت ادامه کار و  دریافت گواهی مهر سازمانی و نحوه بارگذاری فایل csr تولید شده در سایت gica.ir مقاله دستورالعمل دریافت گواهی امضای الکترونیک مطالعه نمایید

کلمات مرتبط با دریافت گواهی امضای الکترونیک CSR

آموزش دریافت گواهی امضای الکترونیکی csr، دریافت گواهی امضای الکترونیک (csr)، دریافت گواهی امضای دیجیتال، دریافت گواهی امضا csr برای سامانه مودیان، سامانه ثبت نام غیرحضوری برای دریافت امضای الکترونیکی،‌گواهی امضای الکترونیکی،‌ فرم درخواست گواهی امضای الکترونیکی، دریافت گواهی امضا الکترونیکی، مرکز صدور گواهی الکترونیکی میانی عام.

بیشتر بخوانید:  انواع معافیت مالیاتی؛ راهی برای کاهش مالیات

دریافت csr، دریافت گواهی امضا الکترونیکی سامانه مودیان، توکن امضا دیجیتال، ثبت درخواست گواهی از طریق csr،‌ مدرک csr، گواهی امضا برای استخدام،‌ گواهی امضا الکترونیکی،‌ صدور درخواست گواهی الکترونیکی از طریق csr با کد رهگیری.

دریافت csr سامانه مودیان دریافت امضای الکترونیکی لیست مراکز صدور گواهی امضاء الکترونیکی تهران گواهی csr
هزینه گواهی امضا امضای الکترونیک سامانه صدور گواهی الکترونیکی میانی عام دریافت کد csr، درخواست گواهی امضای الکترونیکی نحوه دریافت گواهی امضای الکترونیکی سامانه مودیان، اخذ امضای الکترونیک،‌ نحوه دریافت گواهی امضای الکترونیکی.

دریافت امضای الکترونیکی سامانه مودیان نحوه دریافت امضا الکترونیکی سامانه مودیان، دریافت گواهی امضا،‌ سرویس csr سامانه مودیان، دریافت توکن امضای دیجیتال،‌ امضا امین‌، دریافت توکن از دفاتر پیشخوان،‌ سامانه ثبت امضای الکترونیکی دریافت گواهی امضای الکترونیک، آموزش گواهی امضا الکترونیک، نحوه دریافت امضای الکترونیکی، توکن سخت افزاری حاوی گواهی الکترونیک.

صدور گواهی امضای الکترونیکی گواهی امضاء الکترونیکی دفاتر ثبت نام گواهی امضا الکترونیکی سامانه امضای الکترونیکی گواهی امضا چه کاربردی دارد نحوه دریافت گواهی امضا، ثبت نام گواهی امضای الکترونیکی، دریافت کد csr مالیاتی، اخذ گواهی امضا الکترونیکی، گواهی امضای الکترونیک،‌ دریافت گواهی الکترونیکی، دریافت گواهی امضای الکترونیکی، صدور گواهی الکترونیکی میانی عام، مرکز صدور گواهی امضای دیجیتال، دریافت توکن سامانه مودیان.

گواهی الکترونیک، دریافت امضای دیجیتال سامانه مودیان، لیست دفاتر ثبت نام توکن، ثبت نام امضای الکترونیکی توکن، گواهی امضا الکترونیک، ثبت نام امضای دیجیتال، درخواست گواهی امضا، دریافت امضای دیجیتال، استفاده از توکن در سامانه مودیان، امضای امین، نحوه گرفتن گواهی امضا، دفاتر صدور گواهی امضای الکترونیکی، خرید توکن امضای دیجیتال.

دریافت امضا الکترونیک سامانه مودیان، نحوه دریافت امضا دیجیتال سامانه مودیان، اخذ گواهی امضای الکترونیکی، ثبت نام غیرحضوری گواهی الکترونیکی، فرم معرفی نامه درخواست گواهی الکترونیکی، گواهی الکترونیکی میانی عام، صدور گواهی میانی عام، دریافت امضای دیجیتال برای سامانه مودیان، هزینه گواهی امضای الکترونیکی، گواهی csr ، سامانه مودیان، امضای الکترونیکی سامانه مودیان، ثبت نام امضای الکترونیکی، دریافت امضا الکترونیکی، سایت گواهی امضا الکترونیکی.

امضای دیجیتال سامانه مودیان، گواهی میانی عام، نحوه دریافت توکن امضای الکترونیکی، گرفتن گواهی امضا الکترونیک، مرکز صدور گواهی امضای الکترونیکی، گواهی الکترونیکی، گواهی موبایل برنز شخص حقیقی مستقل، صدور گواهی مرکز میانی عام، صدور امضای الکترونیکی، سامانه گواهی امضای الکترونیکی، گواهی امضا غیر حضوری، دفاتر امضای الکترونیک، ثبت نام توکن امضای دیجیتال، مراحل امضای الکترونیکی، سامانه امضا الکترونیک.

میانی عام، توکن سامانه مودیان، صدور امضای دیجیتال، صدور گواهی الکترونیکی، سامانه امضای الکترونیک، ثبت امضای الکترونیکی، ثبت امضای دیجیتال، گواهی امضای دیجیتال، امضا الکترونیک، نحوه استفاده از امضای الکترونیکی.

مقالات مالیاتی

نمایش همه
پرداخت الکترونیکی مالیات بر ارث

پرداخت الکترونیکی مالیات بر ارث از 1403

پرداخت الکترونیکی مالیات بر ارث از 1403 پرداخت مالیات بر...

ثبت نام اشخاص در نظام مالیاتی

تکالیف ثبت نام اشخاص در نظام مالیاتی

اولین تکلیف مالیاتی اشخاص دارای کسب و کار برای پرداخت...

راهنمای ثبت نام ارزش افزوده و فراخوان آن

“راهنمای ثبت نام ارزش افزوده و فراخوان آن:...

آموزش و اطلاع‌رسانی در مورد قوانین و مقررات VAT از...

مالیات خودرو ,نمایشگاه اتومبیل و دلالان

مالیات خودرو, نمایشگاه اتومبیل و دلالان

چالش ها و راهکارهدف ما از نگارش این مقاله: آگاهی‌رسانی...